آرشیو وبلاگ

اهمیت لیست علاقه مندی ها در فروشگاه آنلاین

اهمیت لیست علاقه مندی ها در فروشگاه آنلاین

وقتی عبارت لیست آرزوها را می شنوید چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ کاربرد این ویژگی دقیقاً به نظر می رسد: لیستی از چیزهایی که می خواهید به دست آورید. به عنوان یک صاحب فروشگاه آنلاین، آیا دوست دارید مشتریان شما بتوانند محصولات را در لیست آرزوها ذخیره کنند تا بعداً آنها را بررسی یا خریداری کنند؟ آیا دوست دارید مشتریان شما بتوانند لیست آرزوهای خود را برای هدیه دادن با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند؟

ارائه ویژگی لیست آرزوها به عنوان بخشی از سبد خرید، راهی عالی برای ایجاد وفاداری به شماست؟ سایت فروشگاه وجود ویژگی لیست آرزوها در سایت فروشگاهی به کسب و کارهای آنلاین این امکان را می دهد تا به روشی هوشمندانه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، زیرا به خریداران امکان می دهد لیستی از آنچه می خواهند و ترجیحات خود برای خرید آینده ایجاد کنند.

آیا این کار را انجام می دهد. هر فروشگاه تجارت الکترونیکی به یک لیست آرزو نیاز دارد؟ پاسخ به این سوال در بیشتر موارد مثبت است، به دلایل زیر:

درک نیازهای مشتریان خود - لیست آرزوها راهی عالی برای دانستن آنچه در آن وجود دارد است. ذهن مشتری شما سعی کنید سابقه خرید را به عنوان بخش کوچکی از ترجیحات مشتری در نظر بگیرید. اما، فهرست آرزوها مانند یک دری باز است که می تواند به هر کسب و کار آنلاین اطلاعات ارزشمند زیادی در مورد مشتری و آنچه که دوست دارد یا می خواهد بدهد.

خریداران دوست دارند لیست خواسته های خود را با آنها به اشتراک بگذارند. دوستان و خانواده- ارائه راهی برای مشتریان خود برای ایمیل کردن لیست خواسته های خود به دوستان و خانواده خود، راهی دلپذیر برای لذت بردن از خرید آنلاین برای خریداران است. همیشه ایده خوبی است که لیست آرزوها را با یک پیوند منحصر به فرد قابل اشتراک گذاری کنید تا بتوان آن را به راحتی از طریق کانال های مختلف مانند ایمیل یا سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

لیست آرزوها می تواند عالی باشد. ابزار بازاریابی راه دیگری برای نگاه کردن به لیست آرزوها، یک ابزار بازاریابی عالی است زیرا بسیار هدفمند است و گیرندگان همیشه برای استفاده از آن انگیزه دارند. به عنوان مثال: وقتی برادر کوچکتر شما به شما می گوید که لیست آرزوهای او در یک فروشگاه تجارت الکترونیک خاص وجود دارد. اولین کاری که قرار است انجام دهید چیست؟ به احتمال زیاد از فروشگاه تجارت الکترونیک بازدید می‌کنید، فهرست آرزوها را بررسی می‌کنید و در نهایت چیزی برای برادر کوچک‌تر خود می‌خرید.

بنابراین، چگونه فهرست آرزوها یک ابزار بازاریابی است؟ دلیل آن کاملاً ساده است، فروشگاه اینترنتی شما را دقیقاً چگونه در مثال بالا توضیح داده شده است، به مشتریان جدید معرفی می کند.

مشتریان را تشویق کنید به سایت فروشگاه بازگردند داشتن ویژگی لیست آرزوها در سایت فروشگاه می تواند ترافیک برگشتی را افزایش دهد زیرا مشتریان را تشویق می کند که بعداً مراجعه کنند و خرید کنند. اجازه دادن به مشتریان برای ذخیره لیست آرزوها در حساب های آنلاین خود دلیلی برای بازگشت به سایت فروشگاه و ورود به حساب در هر زمان برای مشاهده یا ویرایش موارد لیست آرزوها به آنها می دهد.

لیست آرزوها. می توان از آن برای هدیه برای مناسبت های مختلف مانند عروسی یا تولد استفاده کرد. بنابراین، یک هدیه دهنده از لیست آرزوها چه نوع مزایایی می برد؟

    • این به او اطمینان می دهد که هدیه اشتباهی نخریده است
    • >تضمین می کند که گیرنده هدیه را دوست خواهد داشت
    • از هر لحظه ناخوشایندی که گیرنده هدیه را باز می کند و به عنوان هدیه دهنده چیزی دریافت می کنید که گیرنده نمی خواهد، جلوگیری می کند
    • </ul >

لیست آرزوها یک ویژگی عالی برای داشتن یک سایت فروشگاهی است، بنابراین، چه نوع مزایایی از یک لیست آرزوها برای صاحب کسب و کار بدست می آید

      • این یک راه عالی برای تبلیغ یک فروشگاه آنلاین زیرا بسیاری از مردم ترجیح می دهند از جایی که دوست یا خانواده آنها خرید آنلاین می کنند خرید کنند
      • این به مشتریان فعلی اجازه می دهد به سایت فروشگاه بازگردند و درها را برای مشتریان جدید باز کنند
      • این امکان را به مدیران فروشگاه می‌دهد تا آنچه را در فهرست خواسته‌های مشتریان وجود دارد پیگیری کنند و تبلیغات را بر اساس آن برای هدف قرار دادن بخش‌های خاص مشتریان اجرا کنند

nopCommerce ویژگی لیست آرزوها را ارائه می دهد که به مشتریان اجازه می دهد تا o فهرستی از محصولاتی که می خواهند یا قصد خرید در آینده را دارند ایجاد کنید.

یک نظر بنویسید
نظرات
1401/5/6 19:20
این یک نمونه نظر برای این پست وبلاگ است